2010年1月4日 星期一

祢是我的一切


蝦蝦昨天傳給我的連結,超好聽的一首詩歌!

歌曲不僅令人感動,歌詞也搭得很好,很能給人帶來鼓勵!

以下是中文英版的歌詞!
祢是我的一切 You Are My All in All

You are my strength when I am weak
祢是我依靠的力量
You are the treasure that I seek,
祢是我尋求的寶藏
You are my all in all
祢是我的一切

Seeking You as a precious jewel
祢好比寶貴的珠寶
Lord, to give up, I'd be a fool
我怎能放棄祢不要
You are my all in all
祢是我的一切

Jesus, Lamb of God, worthy is Your Name
耶穌神羔羊 配得大讚美
Jesus, Lamb of God, worthy is Your Name
耶穌神羔羊 配得大讚美

Taking my sin, my cross, my shame
擔當我罪債和羞辱
Rising again I bless Your name
死裡復活我蒙救贖
You are my all in all
祢是我的一切
When I fall down, you pick me up,
當我跌倒 祢扶持我
When I am dry, you fill my cup
當我乾渴 祢充滿我
You are my all in all
祢是我的一切

Jesus, Lamb of God, worthy is Your Name
耶穌神羔羊 配得大讚美
Jesus, Lamb of God, worthy is Your Name
耶穌神羔羊 配得大讚美
You are my all in all
祢是我的一切

Jesus, Lamb of God,
耶穌神羔羊
You are my all in all
祢是我的一切
You are my all in all
祢是我的一切

沒有留言: